2013年9月24日 星期二

Revoltech Pixar Collection--Woody

舊物新分享!! 手機相勿插!!
尼隻woody身高雖然只有4.5”高, 但關節就多多! 仲要附送埋隻三眼仔(
三隻眼都郁得), 令此玩具趣味性大增!!

盒照

兩塊面

佢地對眼可以獨立郁係因為後邊有操控乾

三眼仔

對眼同樣可以獨立郁

傻仔樣XDD

玩具劇場:)

(早上…)

(夜上…)
冇左帽o既woody仲係好失落…

小woody: 搵到la!!

令仔哂!!

小woody: 搵三眼仔挽先!!^.^

小woody: 搵到你la!! 過泥抱抱!!

小woody: Ha Ha Ha…

(挽得高興之際…woody聽到有腳步聲…)

小woody: 閉!!!

小woody: 點算尼…點算尼…

小woody: 傻傻的三眼仔仲係度郁, 會比人發現喎…點算尼??

小woody: 有la!!

小woody: 打暈你先!!

三眼仔: HELP!!!

小woody: 炸死!!

(腳步聲)咯咯…

小Woody被攞起…

小woody: 原來係你!!

大woody: 我有Andy簽名! 唔好搶走Andy呀, 佢係我架:(

小woody: Ha! 我夠有…

小woody: 我仲可以咁樣…

小woody: 同咁樣…

小woody: 仲有…

小woody: 我隻眼可以郁架…你得唔得??

小woody: HAHAHA!!

小woody: 而我可以企, 你只可以坐…HAHAHA!!!


(大woody企起身…)

(起腳…)

(踼!!!)

小woody: 痛~

串嘴o既下場...散鳥…

The end~Thx for watching!!

沒有留言:

張貼留言